دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

دانلود آهنگ جدید علیرضا جی جی و سیجل

دانلود آهنگ جدید حامد همایون

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری

دانلود آهنگ جدید صادق

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی

دانلود آهنگ جدید افشین فولادی

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی

دانلود آهنگ جدید امید جهان

دانلود آهنگ جدید افشین آذری

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام کما

دانلود آهنگ جدید علی بابا

دانلود آهنگ جدید موزیک افشار

دانلود آهنگ جدید بابک مافی

دانلود آهنگ جدید روزبه نعمت الهی

دانلود آهنگ جدید مهران آتش

دانلود آهنگ جدید سعید شهروز

دانلود آهنگ جدید امیر مسعود

دانلود آهنگ جدید محمد مقصودی

دانلود آهنگ جدید پازل باند

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی

دانلود آهنگ جدید امیرعلی زمانی

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام دلگیرم

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی

۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

WebDrive Enterprise Edition

 

دانلود نرم افزار WebDrive Enterprise

برنامه کلاینت FTP

 

نرم افزار WebDrive Enterprise Edition 2019 Build 5320 بر خلاف سایر نرم افزارهای کلاینت اف تی پی، به شما امکان باز کردن و ویرایش فایل های مبتنی بر سرور، بدون نیاز به مراحل اضافی دانلود فایل را می دهد. با استفاده از یک ویزارد ساده، شما یک درایو شبکه به سرور FTP خواهید داشت. اتصال به درایو مجازی در این نرم افزار نیازی به دانش خاصی ندارد و می توانید مانند کامپیوتر خود، کارها را در آنجا نیز انجام دهید. WebDrive تنها کلاینت اف تی پی است که از پروتکل های اضافی مانند WebDAV, SFTP, SFTP, FTP و Amazon S3 پشتیبانی می کند. این نرم افزار با پشتیبانی از استانداردهای اتصال امن SSL و SFTP محیطی به دور از هرگونه خطر را برایتان فراهم می سازد. همچنین این نرم افزار می تواند به سرویس های ذخیره سازی آنلاین و یا سرور شیرپوینت نیز ارتباط برقرار کند.

  • mohammad tehrani
  • ۰
  • ۰

Key Metric Software Duplicate File Detective، این نرم افزار ابزاری است که با استفاده از فناوری های پیشرفته و جدیدترین تکنولوژی تحلیل محتوا فایل ها، به شما نشان می دهد که دقیقا کدام فایل های موجود بر روی سیستم تکراری هستند (حتی زمانی که نام فایل ها متفاوت باشد). بی شک این ویژگی در یک نرم افزار می تواند بسیار مفید باشد و سبب شود تا بسیاری از فایل های تکراری بر روی سیستم یافته شده و حذف شوند کهبه بهینه سازی فضای هارد دیسک شما بسیار کمک می کند. شما می توانید چندین پوشه، درایو، دستگاه های ذخیره سازی قابل جابجایی، حتی اشتراک شبکه ها را با استفاده از این نرم افزار جستجو کنید و همه را در یک جا جمع نمایید. سپس با استفاده از سیستم انتخاب فایل های تکراری SmartMark نوآورانه این نرم افزار، فایل های فشرده و فایل های تکراری را حذف نمایید. توضیحات بیشتر در سایت شرکت سازنده.

  • mohammad tehrani
  • ۰
  • ۰

دانلود نرم افزار ساده ویرایش فیلم (برای ویندوز)

Movavi Video Editor Plus 15.3.1 Windows

 

 

نرم افزار ساده ویرایش فیلم (برای ویندوز) - Movavi Video Editor Plus 15.3.1 Windows

 

 

نرم افزار Movavi Video Editor یک پردازشگر ویدیویی قدرتمند با حجم کم و کاربری آسان برای ویندوز میباشد.

 

با استفاده از این نرم افزار میتوانید قسمتهای دلخواه از یک فیلم را برش داده و به قسمتهای دیگر بچسبانید، بدون اینکه از کیفیت آنها کاسته شود. این نرم افزار برای کارهای ساده ویرایش فیلم (مثل ساخت کلیپ با عکس و فیلم) نیز قابل استفاده است.

 

همچنین میتوانید فیلترها و افکت های ویژه بر روی ویدیوها اجرا کنید و یا موزیک و متن به آنها اضافه نمایید. کار با این نرم افزار بسیار ساده میباشد و با آن میتوانید به سادگی فایل های تصویری خود را ویرایش و افکت گذاری کنید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

  • mohammad tehrani
  • ۰
  • ۰

دانلود Adobe Animate CC

Adobe Animate CC 2019 یک نرم افزار حرفه ای برای طراحی انیمیشن های برداری و فایل های فلش برای استفاده در پروژه های تحت وب، بازی ها و برنامه های مختلف می باشد. در این نرم افزار خواهید توانست بنر های تبلیغاتی فلش را نیز طراحی و ایجاد کنید. این نرم افزار تقریبا مورد استفاده تمامی طراحان و گرافیست هایی می باشد که از فایل های فلش برای انجام پروژه های خود استفاده می نمایند. در این نرم افزار شاهد ابزار های پیشرو و پیشرفته در بخش طراحی حرفه ای انیمیشن خواهید بود. رابط کاربری نرم افزار برای هر استفاده کننده ای جالب و کاربر پسند می باشد. به کمک ابزار های این نرم افزار می توانید شخصیت های انیمیشنی خود را به صورت فریم در فریم طراحی کنید. حتما شاهد برخی از تبلیغات هوشمند در سطح وب بوده اید. بنر های تبلیغاتی که با بردن نشانگر ماوس روی آن ها، عکس العمل های مختلفی نشان می دهند. چنین بنر هایی نیز با استفاده از این نرم افزار قابل طراحی می باشد. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار می توان به امکان طراحی و کد نویسی فایل های فلش بر پایه XML و برای پلتفرم های مختلف اشاره نمود.

  • mohammad tehrani
  • ۰
  • ۰

دانلود بازی Blood will be Spilled برای PC

 

دانلود بازی Blood will be Spilled برای کامپیوتر

| بازی انتقام‌گیری خونین در جهان غرب |

| نسخه CODEX |

 

Blood will be Spilled بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و استراتژیک می باشد که در سال 2019 توسط Doublequote Studio ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. این بازی کامپیوتری جدید، شما را به دنیای غرب وحشی می‌برد؛ جایی که لحظه ای زندگی نیز در آن سخت و دشوار بوده و برای زنده ماندن چالشی پیچیده را تجربه خواهید کرد. در داستان این بازی، شما در نقش کاراکتری با نام جک (Jack) نقش‌آفرینی می‌کنید. او یک شکارچی کاربلد بوده و اکنون با خشم بسیار در پی انتقام است. در مسیر داستانی بازی، شما می‌توانید جک را به انواع مختلفی از سلاح‌ها مجهز سازید و ضمن همکاری با دیگر کاراکترها، خود را برای انتقام‌گیری از دشمن آماده سازید.

دنیایی که شما در آن زندگی می‌کنید، فاقد هرگونه قانون و محدودیت است. از این روی شما می‌توانید از سرزمین‌های بیابانی مسیر خود را در پیش گرفته و در پی انتقام‌گیری از گروه کالاوراز (Calaveras) باشید. خون و انتقام، اسلحه، مواد منفجره، قطار و … از مهم‌ترین چشم‌اندازهای شما در این چالش هستند که امیدواریم از تجربه آن‌ها در طول مسیر بازی لذت ببرید. فضای شبیه‌سازی شده این بازی با گرافیک چشم‌نواز و طراحی به کمک دست بوده و تجربه ماجراجویی در آن بسیار جذاب و سرگرم‌کننده خواهد بود. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Blood will be Spilled را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

  • mohammad tehrani
  • ۰
  • ۰

دانلود فیلم Central Intelligence 2016

کیفیت ۷۲۰p BRRip اضافه شد

کیفیت ۱۰۸۰p BRRip اضافه شد

دانلود فیلم Central Intelligence 2016

ژانر فیلم : اکشن, کمدی, جنایی

امتیاز فیلم : ۶٫۳/۱۰ – ۱۲۰,۵۳۱ رای

رده سنی : PG-13

کارگردان : Rawson Marshall Thurber

نویسنده :

بازیگران : Dwayne Johnson, Kevin Hart, Amy Ryan

محصول کشور : آمریکا, چین

تاریخ اکران : ۲۰۱۶

زمان فیلم : ۱۰۷

زبان فیلم : انگلیسی

IMDB

خلاصه داستان : وقتی (هارد) با دوست دوران مدرسه اش روبرو می شود متوجه می شود که دوستش (جانسون) برای سازمان جاسوسی سیا کار می کند، او همراه با دوستش تصمیم به جاسوسی از یک پرونده ی نظامی را می گیرند که …
  • mohammad tehrani